tirsdag 14. februar 2012

Happy valentine`s day

Håper alle har hatt en fin dag på selveste
Valentine`s day.
Vi pleier ikke å markere denne dagen,
 så ingen blomster på denne fruen.
Så bilde under her er fra arkivet, men det er vel lov *smil*


Selvom vi ikke feirer denne dagen laget jeg likevel et valentine innlegg,
på denne dagen skal man vel også vise å sette pris på venner.
Så det vil jeg gjøre, så til alle mine venninner vil jeg si:
JEG ER UTROLIG GLAD I DERE!!!



Dette bilde fant jeg på internett syntes bare det var så fint at jeg mått ha det med.
Skikkelig sukkersøtt *me like*

Her blir kjærlighetens dag 'feiret' med
Frustrerte Fruer *smil*

Klem fra
Jorunn

1 kommentar:

  1. Vi feirer ikkje Valentines Day vi heller iår. Har jo fremdeles rosene etter morsdagen så eg lider ingen nød;)
    Kos deg med Fruene, det skal eg og:)
    Klem:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails