fredag 20. januar 2012

Jentekveld

I går hadde jeg jentekveld med barselgruppa
som jeg gikk i da Lillesøster var liten.
Utrolig koselig at vi har valgt å treffes også 
etter man har begynte å jobbe igjen.
Jeg setter utrolig pris på disse kveldene.


Jeg hadde laget kyllingsalat og focacciabrød ,
men brødet ble en katastrofe, så vi spiste bare salat *smil*


Bordet ble dekket i rødt og rosa, og
selfølgelig var lerkegreiner og nelliker med *smil*


Disse nusselige lysene er kjøpt på IKEA,
tenker at når de er brent ned kan jeg bare bruke et vanlig t-lys,
men jeg får se om det vil passe.
De hadde en svak lukt av roser.


Her ser dere litt av resulatet av forandringen i stua.
Skjenken har byttet plass med skapet.
Tenker å vise litt mer senere *smil*

Nå er det HELG og den skal nytes, selv om vi har en liten syk Lillesøster,
håper hun er frisk til i morgen så vi kan komme oss i bursdag.

GOD HELG!!

Klem fra
Jorunn

1 kommentar:

  1. For et fint dekket bord. Håper jentekvelden ble fin! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails