søndag 6. november 2011

Mitt rare Oliventre..

...har kommet inn i varmen.

Nå spørs det om det blir litt finere,
for nå er det skikkelig rart.
Har fått masse tips om hvordan jeg skal få det fint igjen.
Jeg har klippet av toppen, så nå håper jeg bare at
de grønne bladene vokser oppover:)


I gangen har jeg pyntet med noen lerkegreiner,
det har alltid vært litt tomt på komoden så det hjalp godt.
Trenger sårt noe å ha på veggen også.
Men har ikke helt funnet ut hva jeg vil ha.
Mottar tips med stor takk.
Benken 'fulgte' med huset, den er jeg veldig glad i.
Men den skulle ha vært malt, for den er
veldig gul til veggene og den er også veldig slitt.
Vatt-teppet er kjøpt på Bilka.


Det har vært en avslappet søndag. 
Jeg, mamma og ungene har vært en tur på Annas Rom.
Mamma fikk kjøpt nytt gardin til kjøkkenet som
de just har pusset opp.
Jeg vil også ha nytt kjøkken!!!
Ingen handling på meg i dag, utrolig nok.
Men med to røverjenter som løper rundt
å peller på allting er det ikke så lett å konsentrere seg:)

Nå er røverjentene i seng, og mor
har kvalitetstid med sofaen:)

Ønsker alle en fin søndagskveld.

Klem fra
Jorunn

2 kommentarer:

  1. Oi! Det var litt rart tre ja! Men søtt og :D
    Trur eg ville ha klippa det ned til øverste bladkrans... Men er usikker på om det er "rett" :) Høres ut som ein koselig dag :)
    Ha ein fortsatt fin kveld! Hilsen Grete

    SvarSlett
  2. Må si meg enig om at det var litt rart oliventre ;-) Husk at oliventreet må ha masse, masse lys. Dyppvann det en gang i uka og ikke la det tørke ut er mitt beste tips pluss at det får masse lys da ;-) Så skal du se det blir!

    Lykke til med treet ;-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails