fredag 2. september 2011

Kupp fra Føtex!

Som sagt tidligere gjorde jeg et kupp på Føtex i DK.
Jeg syntes ivertfall det var et kupp.

LORINA lemonade til 30,-
og det er jo 1/2 pris fra det de koster i Norge.
Kupp eller?


Jeg var ivertfall lykkelig da vi gikk fra Føtex *smil*
Lemonade kassa stod klar, så det var bare å fylle på.
Så nå er det bare å vente på den rette anledningen til å sprette de.
Jeg har hørt at de smaker himmelsk, så jeg er veldig spent.
Så mens jeg venter får de stå litt til pynt.


2 rosa, 1 hvit og 1 blank ble med hjem og da
hadde de ikke flere:)


Ønsker alle en riktig god helg,
jeg skal nyte den.

HEIA NORGE!!

Helgeklem fra
Jorunn

4 kommentarer:

  1. de var kjempesøte! Og forestiller meg at de smaker likedan;) God helg:)

    SvarSlett
  2. Heisann:)

    Jeg har smakt den med sitron, og tro meg...den er knall god!!
    Slik du ønsker flasken ville fylt seg opp igjen;)

    Ha en strålende helg hos deg:)
    Klem Kari

    SvarSlett
  3. Hei.

    Disse tittet jeg også på, men her hjemme. 59,- pr stk. Dette var et kupp. Jeg har dessverre ikke smakt de selv heller.

    Ja, heia Norge. Det seier og greier...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Heldige deg som fant dem så billig ;o)) Jeg har heller ikke smakt dem, er nok deilige...og uansett så er jo flaskene kjempe søte ;oD

    Klemmer Elisabeth ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails