lørdag 9. juli 2011

Ferie!!

Ønsker alle en riktig god sommer!!

Kan ikke helt skjønne at det er ferie.
Men det skal bli deilig med ferie i 3 uker.


På torsdag var det Handelensdag i byen.
Alle shoppeholiker sin dag.
Jeg fikk handlet litt før jeg skulle på jobb.
Men med masse folk i byen og en time til rådighet,
ble det ikke den største handelen.


3 nye puter til slagbenken ble med meg hjem.
3 for 100,- var ikke gal pris.


I dag har Tor med hammeren vært hos oss, og det
har regnet fra åpen himmel,
 vi har kost oss
hos mamma og pappa, som alltid er veldig koselig.
Før vi dro hjem fikk jeg plukket litt blomster i hagen.
 .

Denne 'dørmatten' ble også med hjem fra Handelensdag.
Kjøpt den på To i Spann,
en liten butikk med masse herligheter.
Den er fra ASPEGREN et merke jeg har fått
stor sansen for den siste tiden.


Ønsker alle en riktig god lørdagskveld og
en fin søndag og ellers en fin sommer!!

Klem fra
Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails