mandag 27. juni 2011

Et sommerslig kjøkken

Da var saueskinnet i slagbenken byttet ut med nye sommerlige puter.
Kanskje på høy tid å få bort saueskinnet *smil*
Noen som vet om det går ann å vaske saueskinn i maskinen?
Det trenger sårt en vask.


2 uker igjen på jobb så er det ferie,
kan nesten ikke tro det, hvor ble juni av?
Håper finværet kommer for fult snart
så leggene mine kan få litt farge *smil*


Gøy å lese hvordan dere har hatt det på Glansdagen,
skulle gjerne ha vært der,
men jeg vel litt pysete når det kommer til så store sammenkomster.

Ønsker alle en fin ny uke!

Klem fra
Jorunn

2 kommentarer:

  1. Koselig du har pyntet det på kjøkkenet, skikkelig sommerstemning med de søte putene ja :)
    Skulle også gjerne ha vist om sauskinn går å vaske i maskinen, har noen som trenger en vask her også gitt :))

    Ønsker deg en fortsatt fin uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg vasket mine to skinn(et fra ikea og et fra kid) da minsten skulle komme til verden.Hadde egentlig tenkt å kjøpe nye, men tenkte at det skader vel ikke å prøve. Vasket de med milo på kanskje 30 grader tror jeg. Jeg kjøpte en kattebørste til 50 kr på rema og børstet over de da de var tørre....De ble som NYE - helt perfekt! Jeg laget et innlegg om det ifjor.

    Prøv - lykke til!Klem C

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails