fredag 10. desember 2010

God helg

Da var det fredag og helg igjen. Skal tiden går fort mot jul nå.
Og jeg som nesten ikke har begynt på julegavene.
Kanskje jeg må benytte meg av søndags åpne butikker,
 selv om jeg er helt imot å ha åpent på søndager.


Har prøvd meg på en aldri så lite juledekorasjon.
Kjøpte noen svibler på Rema og pyntet med noen kongler (ikke de fra hytta, de får ligge til neste år),
'God jul skilte' har jeg laget på jobb og satt det på en blomsterpinne.
Det enkle er ofte det beste...
Jeg valgte litt forskjellige svibler, så jeg er spent hvordan det blir når de springer ut.


I dag kommer parketten (håper jeg) som vi skal ha på loftet i huset vårt.
Den skal bli lagt imorgen av noen snekker kamerater.
Jeg er så spent hvordan det blir, har rett og slett bestemt gulvet ut ifra et lite bilde på nettet.


Må få ønske alle nye følgere hjertelig velkommen til meg,
 koselig at akkurat DU fant veien til meg!
Og takk til alle som legger igjen koselige ord hos meg, setter utrolig stor pris på alle.

Ønsker alle en fin fredag og GOD HELG!!

Klem fra Jorunn

3 kommentarer:

  1. Hei☺
    Så fin blomsterdekorasjon. Og skiltet var jo bare kjempesøtt!!

    Lykke til med parkettlegging. så gøy!
    Ha en flott helg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  2. Nydelig og frisk dekorasjon.
    Et lite tips og sviblene, vann de nesten ikke i det hele tatt. Kun en dusj i ny og ned. Da blir de ikke ranglente men beholder formen slik at du beholder den fine dekorasjonen din lengre.
    God helg!
    Line-Cathrin

    SvarSlett
  3. Så fin dekorasjon ♥

    Ha en nydelig helg du også!!

    Klem fra Janne

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails