fredag 2. juli 2010

Med ønske om...

...ei riktig god HELG!!!
Har gått smålig med pakking de siste kveldene, magler litt avis til å ha rundt alle knusetingene, og det er det ikke lite av.
Skal hente mer hos mamma i morgen så da blir det vel fart igjen *smil*
Nå skal jeg bare kose meg i blogglandia før senga kaller.
Husbonden er på sommerfest med jobb så jeg er helt alene, men koser meg.
Har Charterfeber på så da trekker jeg alltid på smilebåndet.

Ønsker alle en fin kveld og en nydelig lørdag!
Håper været er like fint imorgen som i dag, for her er det SOMMER!
Klem fra Jorunn

4 kommentarer:

  1. Så fin utstilling av dei lekre GG koppane dine:) Eg er aleine annakvar kveld når mannen har jobbeperiode. Syns faktisk det er litt godt, då kan eg blogge med god samvitighet;)
    Ha ein herleg kveld:)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Mye jobb med pakking... Lykke til! Så stilig den hyllen din med de lekre Green Gate koppene!! Ha en fin helg, prøv å nyte litt av sommerdagene til tross for en hektisk tid ;) Klem Gry ♥

    SvarSlett
  3. Flott med en nye hylla!!! Kjempe godt kjøp du gjorde der!!!
    Lykke til videre med pakking. Skal få med noen kartonger i morra, ringer deg nok...
    Klem Annette

    SvarSlett
  4. Hei:)
    For en fin hylle! Må bare spørre hvor du har kjøpt den??!

    Koselig blogg du har! Og morro å finne andre sørlendinger i interiørbloggeland:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails