torsdag 3. juni 2010

Barnesko

For lenge, lenge siden kom mine 'små' føtter oppi disse skoene.
Disse har jeg alltid hatt til pynt hjemme på pikerommet og når jeg flyttet ble de med på flyttelasset.
Nå henger de i stua sammen med et hjerte.
Når vi flytter vil de nok en gang være med på flyttelasset.
Det var en gang for lenge, lenge siden en guttefot fikk plass i denne skoen.
Denne er blitt sølvforgyllt
(trenger snart en puss *smil*)
og var utdelt sammen med talen til svigermor og svigerfar til bryllupet vårt.
Skikkelig sjarmerende med gamle barnesko.

Ønsker alle som titter innom en fantastisk fin kveld.
Tusen takk for alle fine ord om mitt stilleben, setter STOR pris på dere alle.
Liten sko hilsen fra Jorunn

5 kommentarer:

  1. Så herlege minner:)
    Artig å sølvforgylle skoen då, den skal eg huske;)
    Ha ein fin kveld og god helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så søte sko. :))) Klems.

    SvarSlett
  3. Nusselige små sko!!! Skal si du er inne i bloggestimen nå, innlegg hver dag igjen nå!! Kjempe gøy! Nå runder du snart 10 000!! Hurra for deg!!
    Ha en fin kveld videre
    Klem Annette

    SvarSlett
  4. Så vakre sko du hadde! Barnesko er så søte :-)

    Busteklem

    SvarSlett
  5. Så nydelig :) Skikkelig nostalgisk med gamle sko, og spesielt de med historie ♥

    Nydelig stillben i forrige innlegg!

    Ha en skjønn dag:))

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails