søndag 21. april 2013

Åpen løsning av kleskap

Lillesøster har hatt tøyet sitt i en Malm komode, men nå var jeg så lei at det ble liggende hulter til bulter oppi der.
Rommet hennes har et innebygd kleskap, men det har vært uten dør,
så det er kun blitt brukt til oppbevaring av leker.

Men så fikk mor en IDÉ.
Og slik ser det ut nå *smil*
Jeg har malt inni hele skapet med fargen
LILLE PRINSESSE, en svak rosa farge.
Opp under taket hang jeg en håndklær holder som vi hadde tatt vekk da
vi pusset opp badet i kjelleren.
Den passet perfekt.
Små barne kleshengere fra Ikea.
Inni skapet hang jeg opp tre rosa hjerte knagger fra Kremmerhuset.
Der henger Everton drakten til Lillesøster, den er hun veldig glad i.
Ellers er det bokser og kurver fra Ikea,
nå spørs det bare om det er like ryddig om en uke *smil*
Og siden lekeskapet er brukt til tøy, måtte jeg finne på en løsning på alle lekene,
mer om det imorgen.

Ønsker alle en fin søndag.

Klem fra
Jorunn

2 kommentarer:

  1. å kjempe fint og en lur idee:) Gleder meg til og se hvor lekene skal være:) ønsker deg en fin uke♥
    Klem Mari

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Såååå fint du har laga det til!!
    Skikkeleg flott oppbevaring av klea og enkelt å finne fram for nokon som kanskje etterkvart begynner å bestemme sjølv kva ho skal gå med....?!? ;o)

    fin ny veke til deg!

    klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails